Recent Posts

Sunday, May 2, 2010

如果有天我消失了

Sunday, May 2, 2010
如果有天我突然消失了,你会发疯的寻找我吗,然后因为找不到我而难过吗。
If I suddenly disappear one day, you will go crazy looking for me,then because no find me and sad。


如果有天我消失了,你会不会每天都点击我博客,看看我留下的事迹。
If there are days I disappeared, would you click on my blog every day, to see if I left the story


如果有天我消失了,你会不会认真的回忆我当初对你的爱,然后知道我当初是多么的珍惜你。
If one day I disappeared, would you seriously remember the love I had for you, then know how much I treasure you had.


如果有天我消失了,你会不会每天都开着msn,当你看见朋友上线的时候,以为是我。
If there are days I disappeared, would you open every day, msn, when you see when friends are online, thought that is I.


如果有天我消失了,你会不会在快乐的时候想起我,想和我分享你的快乐。
If there are days I disappeared, would you think of me in happy times, and you would like to share your happiness with me.


如果有天我消失了,你会不会觉得其实你在想念我,其实你还在乎我存在。
If there are days I disappeared, would you feel that you're missing me, actually, you still care about me .


如果有天我消失了,你会不会一直等我,会一直相信我会回到你的身边。
If there are days I disappeared, would you wait for me, will always believe I will return to you.


如果有天我消失了,我不会哭泣,而你要忘了我,继续的幸福下去。
If there are days I disappeared, I will not cry, and you have to forget me, to continue the well-being.


我真的消失了,你会珍惜一开始我是多么珍惜你吗?
I really do disappear, you will cherish the beginning how much I treasure you?


是不是我真的消失了,你才会舍得给我一丝希望吗?
I really do disappear, you will be willing to give me a trace of hope?


是不是我真的消失了,你才会明白失去我吗?
I really do disappear, you will understand the loss of me?

是不是我真的消失了,你才会明白什么是爱吗?
I really do disappear, you will understand what love is it?


突然想拥抱着你大哭,突然觉得自己好没用。
Suddenly want to hold you cry, I suddenly found myself a good useless.


我每天都给你麻烦,我不知道为你做些什么。
Every day I give you trouble, I do not know what to do for you.


眼泪流下来了,自己对着手机安静的哭泣。
Tears stream down,i quiet cry against cell phone.


不想让你知道,不想让别人知道,就这样安静的离去......
Do not want you to know, do not want to let people know, it is so quiet ...... leave


我傻笑,我笨蛋,我愚蠢,老实说我爱你。
I giggle, I am stupid, I am stupid, I honestly love you.




0 comments:

Post a Comment